Job 35 van 143


Report this listing

Solliciteren



Office Assistant


Functie

Wat is het takenpakket voor onze Office Assistant?

Wij zoeken een dynamische collega voor ons Office Assistant Team.

Dankzij jouw goede zorgen zorg je voor een vlotte administratieve ondersteuning van de Sales, Marketing en Training afdeling van het Pharma departement.

Je wordt mee ingeschakeld voor het opvolgen van binnenkomende e-mails en brieven. Je beantwoordt de telefoons en belt ook zelf mensen op. Je staat mee in voor de vertaling van documenten, zorgt voor de voorbereiding van vergaderingen. Dat houdt o.a. in dat je documenten en materialen klaarmaakt. Reservaties van lokalen en versturen van uitnodigingen voor meetings behoort ook tot je takenpakket. Tot slot zorg je voor het controleren van data en stel je brieven en mails op.

Bedrijfsprofiel:

Ben je vlot tweetalig N/F en beschik je ook over goede kennis Engels? Droom je van een vaste job als secretariaatsmedewerker?

Is werken in Diegem haalbaar voor jou?

Reageer dan zo snel mogelijk!

Jouw profiel

Wie ben jij?

- Je behaalde een bachelor diploma. Een bachelor in Office Management is een grote plus.

- Je beheerst het Nederlands en het Frans erg goed, zowel geschreven als gesproken. Verder kan je je plan trekken in het Engels.

- MS Office kent nauwelijks nog geheimen voor jou. Heb je ook al kennis van Google Workspace dan is dat mooi meegenomen.

- Je bent iemand die veel aandacht heeft voor nauwkeurigheid, je ziet werk en weet van aanpakken.

- Je werkt graag binnen een team.

- Je bent op zoek naar een vaste job als office assistant of secretariaatsmedewerker. Relevante werkervaring vormt een grote plus.

- Je bent leergierig en snel beschikbaar.

- Je bent op zoek naar 50% a 60% terwerkstelling.

Als office assistant heb je recht op volgende zaken: - Je krijgt een vast contract (50% - 60% tewerkstelling). Bij deeltijdse tewerkstelling zijn dagen en uren bespreekbaar. - Je komt terecht in een internationale en motiverende werkomgeving. - Je krijgt een aantrekkelijk loon dat afhangt van jouw werkervaring (€2600 - €3750/maand voor 100%). Daarnaast ontvang je ook extralegale voordelen: groepsverzekering en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van €8/dag, ecocheques, tussenkomst woon-werkverplaatsing, home office vergoeding van €70 (op voltijdse basis) - Telewerk nà opstartperiode en na opleiding : max. 8dg/md (met max. van 2 dagen/week). - Je werkt in Diegem en de firma is makkelijk bereikbaar via openbaar vervoer. Wat kan Tempo-Team jou daar bovenop bieden? - Werken via Tempo-Team, dat is ook jezelf een plezier doen! Op het werk, met je collega's of erbuiten. Door te werken via Tempo-Team kan je genieten van de `Team Deals'. Dat zijn veel kortingen en voordelen bij winkels, online shops, hotels, pretparken, bioscopen en meer. Keuze genoeg! - Vlotte en correcte loonadministratie en dus steeds tijdig & wekelijks jouw loon. - Charlotte en Katrien volgen jouw traject persoonlijk mee op, zo kan je met al jouw vragen steeds bij ons terecht.

  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Communicatieacties en evenementen plannen en organiseren
  • Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen bestellen
    De leveringen controleren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
    Documenten archiveren en klasseren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren

Aanbod

Als office assistant heb je recht op volgende zaken:

- Je krijgt een vast contract (50% - 60% tewerkstelling). Bij deeltijdse tewerkstelling zijn dagen en uren bespreekbaar.

- Je komt terecht in een internationale en motiverende werkomgeving.

- Je krijgt een aantrekkelijk loon dat afhangt van jouw werkervaring (€2600 - €3750/maand voor 100%). Daarnaast ontvang je ook extralegale voordelen: groepsverzekering en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques van €8/dag, ecocheques, tussenkomst woon-werkverplaatsing, home office vergoeding van €70 (op voltijdse basis)

- Telewerk nà opstartperiode en na opleiding : max. 8dg/md (met max. van 2 dagen/week).

- Je werkt in Diegem en de firma is makkelijk bereikbaar via openbaar vervoer.

Wat kan Tempo-Team jou daar bovenop bieden?

- Werken via Tempo-Team, dat is ook jezelf een plezier doen! Op het werk, met je collega's of erbuiten. Door te werken via Tempo-Team kan je genieten van de `Team Deals'. Dat zijn veel kortingen en voordelen bij winkels, online shops, hotels, pretparken, bioscopen en meer. Keuze genoeg!

- Vlotte en correcte loonadministratie en dus steeds tijdig & wekelijks jouw loon.

- Charlotte en Katrien volgen jouw traject persoonlijk mee op, zo kan je met al jouw vragen steeds bij ons terecht.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht